Előfizetői tartalom

Az Effie magyarországi szervezői online díjátadón osztották ki az idei hatékonysági díjakat

Portfolio
Az Effie magyarországi szervezői - az IAA Hungary és a MAKSZ – hétfőn este online díjátadón hirdették ki idén is a 120 fős zsűri értékelése alapján odaítélt hatékonysági díjakat: a 20. hazai Effie-n döntőbe jutott 59 pályamű közül 1 Platina, 4 Arany, 8 Ezüst, 14 Bronz és 32 Finalist díjas alkotás született, valamint az innovatív különdíj is kiosztásra került.

A Platina Zsűri indoklása szerint a legnagyobb elismerést elnyerő Heineken – ACG (valamint Publicis Groupe Hungary, Bisztró, Uniomedia Communications) által jegyzett „Soproni - Óvatos Duhaj” kampány hosszú távú sikerének titka a szisztematikusan építkező marketing és termék stratégia volt. Ezt folyamatosan szinkronban kezelni nehéz, a fogyasztói insight viszont...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja egy évre 29 845 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!

Signature előfizetés