FONTOS Ez fájhat most igazán a magyar autósoknak
 
Előfizetői tartalom

Az Effie magyarországi szervezői online díjátadón osztották ki az idei hatékonysági díjakat

Portfolio
Az Effie magyarországi szervezői - az IAA Hungary és a MAKSZ – hétfőn este online díjátadón hirdették ki idén is a 120 fős zsűri értékelése alapján odaítélt hatékonysági díjakat: a 20. hazai Effie-n döntőbe jutott 59 pályamű közül 1 Platina, 4 Arany, 8 Ezüst, 14 Bronz és 32 Finalist díjas alkotás született, valamint az innovatív különdíj is kiosztásra került.

A Platina Zsűri indoklása szerint a legnagyobb elismerést elnyerő Heineken – ACG (valamint Publicis Groupe Hungary, Bisztró, Uniomedia Communications) által jegyzett „Soproni - Óvatos Duhaj” kampány hosszú távú sikerének titka a szisztematikusan építkező marketing és termék stratégia volt. Ezt folyamatosan szinkronban kezelni nehéz, a fogyasztói insight viszont...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés