Március 1-ével jelentette be az OpenAI csapata, hogy a ChatGPT és Whisper modellek számára új végpontokat nyitottak a fejlesztőknek elérhető API-n keresztül. A közlemény szerzői szerint a legújabb modellek elérhetővé tételét a fejlesztői közönség előtt az tette lehetővé, hogy egy sor optimalizálási folyamat során mintegy 90 százalékos költségcsökkenést értek el a szuperintelligens chatbot, a ChatGPT esetében.
Aki kimarad, lemarad
Az OpenAI mostani bejelentése alapján a legnagyobb amerikai cégek sem akarnak kimaradni a "mesterséges intelligencia-őrületből", és igyekeznek a fejlesztésben élen járó cég által fejlesztett API-rendszert beépíteni a saját felületeikbe. Nemrégiben a Snapchat-re érkezett meg a testreszabható My AI, az Instacart (amerikai élelmiszer-kiszállítással foglalkozó vállalat) egy, a ChatGPT-n alapuló kérdezz-felelek alkalmazást tervez, amely segítséget nyújt a partnerüzletekben kapható termékek körében való eligazodáshoz, vagy épp receptötletekkel segíti a felhasználókat.
Hasonlóan adaptív chatbotot alkalmaz a Shopify is: amikor a vásárlók termékeket keresnek, a vásárlási asszisztens személyre szabott ajánlásokat tesz a kéréseik alapján, amihez a ChatGPT API-ját használják. A Quizlet globális tanulási platform már az elmúlt három évben is a GPT-3-at használta több területen, többek között a szókincs tanulásában és a gyakorló tesztek összeállítása során is hasznosította.
Kedves Olvasónk!
Az Ön által keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés
2 223 Ft / hónap
- Portfolio.hu teljes cikkarchívum
- Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái