Március 1-ével jelentette be az OpenAI csapata, hogy a ChatGPT és Whisper modellek számára új végpontokat nyitottak a fejlesztőknek elérhető API-n keresztül. A közlemény szerzői szerint a legújabb modellek elérhetővé tételét a fejlesztői közönség előtt az tette lehetővé, hogy egy sor optimalizálási folyamat során mintegy 90 százalékos költségcsökkenést értek el a szuperintelligens chatbot, a ChatGPT esetében.
Aki kimarad, lemarad
Az OpenAI mostani bejelentése alapján a legnagyobb amerikai cégek sem akarnak kimaradni a "mesterséges intelligencia-őrületből", és igyekeznek a fejlesztésben élen járó cég által fejlesztett API-rendszert beépíteni a saját felületeikbe. Nemrégiben a Snapchat-re érkezett meg a testreszabható My AI, az Instacart (amerikai élelmiszer-kiszállítással foglalkozó vállalat) egy, a ChatGPT-n alapuló kérdezz-felelek alkalmazást tervez, amely segítséget nyújt a partnerüzletekben kapható termékek körében való eligazodáshoz, vagy épp receptötletekkel segíti a felhasználókat.
Hasonlóan adaptív chatbotot alkalmaz a Shopify is: amikor a vásárlók termékeket keresnek, a vásárlási asszisztens személyre szabott ajánlásokat tesz a kéréseik alapján, amihez a ChatGPT API-ját használják. A Quizlet globális tanulási platform már az elmúlt három évben is a GPT-3-at használta több területen, többek között a szókincs tanulásában és a gyakorló tesztek összeállítása során is hasznosította.
Signature Pro-val ezt a cikket is el tudnád olvasni!
Ez a cikk folytatódik, de csak Portfolio Signature előfizetéssel olvasható tovább. A Signature PRO szolgáltatás havi díja 2 990 forint. A hozzáférés egy évre is megvásárolható, amelynek díja 29 845 forint, az éves előfizetés keretében tehát 10 havi díjért cserébe 12 havi szolgáltatást kapnak olvasóink. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva! További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!