Előfizetői tartalom

Megtörhet a jég: új korszak kezdődhet a magyarországi Lidlnél

Portfolio
A vg.hu házhozszállítással kapcsolatos kérdésére válaszul a Lidl Magyarország jelezte, vizsgálják a szolgáltatás bevezetésének lehetőségét. A német diszkontlánc szinte egyedül maradt a piacon, miután két legnagyobb vetélytársa, a Penny (Foodpanda) és az Aldi (Roksh) az elmúlt években létrehozták saját házhozszállítási rendszerüket.

A Magyarországon jelen lévő, napi fogyasztási cikkeket forgalmazó (FMCG) kiskereskedelmi láncoknak szinte kivétel nélkül rendelkeznek házhozszállítási szolgáltatással. A diszkontláncok közül a Penny termékei a Foodpanda felületén (kizárólag nagyvárosokban) érhetőek el, míg az Aldi által forgalmazott termékek a Roksh honlapján keresztül érhetőek el. Mindez gazdaságig...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja egy évre 29 845 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!

Signature előfizetés