Előfizetői tartalom

Megszűnik az Aldi népszerű márkája és jön egy új

Portfolio
A magyar Aldi az Aldi Süd csoport többi tagvállalatához hasonlóan a „Milfina” helyett a jövőben egységesített márkanév, a „Milsani” alatt forgalmazza a tejtermékeket, így megújul majd az árucikkek csomagolása is - adta hírül a cég.

Az egységes márkanév a hazai és a nemzetközi beszerzésű árucikkekre is vonatkozik majd. A termékek új dizájnnal készülő, egységes arculatú csomagolást kapnak. A csomagoláson kívül nem változik sem a receptúra, sem a termékek beltartalma. A tejek esetében a még könnyebb beazonosítás érdekében változni fog a termékek zsírszázalék szerinti színezése is: a a 1,5%-os...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja egy évre 29 845 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!

Signature előfizetés