Előfizetői tartalom

Magyarország mumus a Tesco számára

Portfolio
A Tesco anyavállalatának a körülményekhez képest jól megy, de a régiós leánycégek közül a magyar boltlánc gyengébben teljesít. A vezérigazgató reméli, hogy a boltláncokra kivetett sarcok átmenetiek - írja az mfor.hu.  

A Tesco kivonulása a magyar piacról rendre felmerül, de ezeknek a vélelmeknek semmi alapjuk nincs. Még úgy sem, hogy a cég a lengyel piacot elhagyta. Magyarország jóval nagyobb kihívást támaszt a Tescóval szemben, mint korábban, vagy mint a szlovák vagy a cseh piac - mondta Ken Murphy vezérigazgató, a cég üzleti eredményeit ismertetve. A Tesco idei első féléve egyébként jó...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja egy évre 29 845 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!

Signature előfizetés