Előfizetői tartalom

Világelső lett a magyar fenntarthatósági program

Portfolio
Először nyerte el magyar program a Globális Fenntarthatósági Nagydíjat a Golden World Awards versenyen, és lett 2023-ban az ENSZ Fenntartható Fejlődési céljait legjobban támogató edukációs kampány a világon. A Pressinform kommunikációs ügynökség által életre hívott, országhatárokon átívelő Tehetsz méh többet! kezdeményezés a beporzók pusztulásának veszélyeire és a méhészek szerepére hívja fel a figyelmet. A Nemzetközi PR Szövetség (IPRA) egyik legnagyobb presztízsű elismerését Barcelonában adták át, a legjobb fenntarthatósági kampányt több száz pályázó közül választotta ki a nemzetközi zsűri.

Az elismerést a nemzetközi pr-szakma legjelentősebb globális versenyén, a Golden World Awards barcelonai gáláján adták át pénteken. Idén 38 kategóriában jutalmazták a kampányokat, valamint kiosztották a két legrangosabb elismerést, a Fődíjat és a Globális Fenntarthatósági Nagydíjat. A program sikerének jelentőségét növeli, hogy a Tehetsz méh többet! már több nemzetközi...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja egy évre 29 845 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!

Signature előfizetés