Mielőtt Sarah Jenkins szövegíró és kreatív igazgató szabadúszó lett, három évet töltött egy kis reklámügynökségnél, amelyet a direkt marketing és a hideg emailküldés módszerének ötvözésével vett be. Sarah eleinte csak messziről csodálta az ügynökség munkáját, majd egyszercsak üzent a cég kreatív igazgatójának a Facebookon.
Miután ő nyitottan fogadta a közeledését, Jenkins még aznap e-mailt küldött az alapítónak és a vezérigazgatónak is.
Utóbbival a következő héten találkozott, és nem sokkal később vezető szövegírói állást kapott az áhított munkahelyen. Pedig akkoriban senkit nem vettek fel, akinek nem voltak meg az állásajánlatokban felsorolt képességei és végzettsége. Sarah viszont úgy volt vele, ugyan miért ne próbálná meg - írja a BBC.
Signature Pro-val ezt a cikket is el tudnád olvasni!
Ez a cikk folytatódik, de csak Portfolio Signature előfizetéssel olvasható tovább.
December 1-17. között féláron adunk 2 havi Signature PRO előfizetést!
Használd a KARACSONY2025 kuponkódot a "KUPON BEVÁLTÁSA" mezőben, és élvezd a prémium elemzéseket, hírleveleket, kedvezményes konferenciajegyeket és online klubokat!
Siess, mert a 2 havi akciós előfizetést csak december 17-ig tudod aktiválni, ne maradj le, részletek ITT!
További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!