Előfizetői tartalom

A Magyarországra tartó fast fashion márka tolt az árakon, mégis tarol

Portfolio
Az Associated British Foods, a Primark anyavállalata a nyersanyag- és szállítási költségek csökkenésének köszönhetően nyereségnövekedést prognosztizált a Primark nevű olcsó divatáruházlánc számára – írja a Bloomberg. A cég fast fashion leányvállalata hamarosan Magyarországon is megjelenik.

A vállalat várakozásai szerint a Primark korrigált üzemi haszonkulcsa idén meghaladja majd a 10%-ot, és további javulás a fogyasztói kereslet szintjétől függhet. A jelentős inflációs nyomás ellenére a Primarknak sikerült fenntartania a vásárlók érdeklődését, a fogyasztók pedig elfogadják a kissé magasabb árakat. Az AB Foods – amely bevételének nagy részét a Primarkból...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja egy évre 29 845 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!

Signature előfizetés