FONTOS Ez lehet az ügy, ami mindent boríthat Amerikában: Joe Biden kezében az ütőkártya?
 
Előfizetői tartalom

Komoly fordulat jön a C&A-nál

Portfolio
A C&A megszünteti az online piacterekkel való partnerséget, hogy a növekedés érdekében a digitális csatornákra és a hűségprogramra összpontosítson - közölte a Retail Detail.

A C&A divatáru-kiskereskedő - egy stratégiai váltás keretében - megszünteti együttműködését neves online piacterekkel, és inkább saját digitális csatornáinak bővítésére és a "C&A for you" tagsági programra összpontosít. Az olyan platformokkal való partnerségek, mint a Wehkamp, az Amazon és a Zalando nem hozták meg a várt vásárlószám-növekedést a C&A saját webshopjába...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja egy évre 29 845 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!

Signature előfizetés