Előfizetői tartalom

Nagy változás érik a McDonald's-éttermekben

Portfolio
A McDonald's azzal kísérletezik, hogy javítja hamburgereinek minőségét és persze az ízét, hogy még több vásárlót vonzzanak be. Az elmúlt időszakban - részben az áremelések és a magasabb jövedelmű vásárlók bevonzása révén - a McDonald's kiemelkedett versenytársai közül. A harmadik negyedévben viszont csökkenést tapasztaltak az amerikai forgalomban, mivel az alacsonyabb jövedelmű fogyasztók ritkábban tértek be az éttermekbe - tudósított a CNBC.

Elemzők a StreetAccount becsléseire hivatkozva arra számítanak, hogy a negyedik negyedévben mérsékelt, 4,4%-os növekedést érhet el az amerikai üzletek forgalma, ami jelentős csökkenés az előző negyedévi 8,1%-os növekedéshez képest. A McDonald's és más gyorsétteremláncok komoly nyomás alatt állnak, hogy áremelések nélkül növeljék a forgalmukat. A úgynevezett "Best Burger"...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja egy évre 29 845 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!

Signature előfizetés