Előfizetői tartalom

Folytatódik a Tesco és a Lidl csörtéje

Portfolio
Folytatódik a csörte a brit Tesco és a Lidl között, amely még 2020-ban pattant ki amiért a Tesco klubkártya logója nagyon hasonlít a Lidl logójára. A brit kiskerlánc korábban elvesztette a védjegypert, de most fellebbezést nyújtott be - írja a Grocery Gazette kiskereskedelmi szakportál.

A Tesco már áprilisban bukta el a védjegypert, a bíróság megállapította, hogy a klubkártya sárga kör logója hasonlít a Lidl logójára. Akkor a bíró azzal érvelt, hogy Tesco kihasználta azt, hogy a Lidl sárga köre sok ember számára az alacsony árakat szimbolizálják. Szerinte a Tesco direkt, megtévesztő módon használta ezt a védjegyet. Később arról is döntöttek, hogy...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja egy évre 29 845 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!

Signature előfizetés