Előfizetői tartalom

Folytatódik a Tesco és a Lidl csörtéje

Portfolio
Folytatódik a csörte a brit Tesco és a Lidl között, amely még 2020-ban pattant ki amiért a Tesco klubkártya logója nagyon hasonlít a Lidl logójára. A brit kiskerlánc korábban elvesztette a védjegypert, de most fellebbezést nyújtott be - írja a Grocery Gazette kiskereskedelmi szakportál.

A Tesco már áprilisban bukta el a védjegypert, a bíróság megállapította, hogy a klubkártya sárga kör logója hasonlít a Lidl logójára. Akkor a bíró azzal érvelt, hogy Tesco kihasználta azt, hogy a Lidl sárga köre sok ember számára az alacsony árakat szimbolizálják. Szerinte a Tesco direkt, megtévesztő módon használta ezt a védjegyet. Később arról is döntöttek, hogy...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés