Portfolio signature

Íme egy uniós rangsor, melynek élmezőnyében áll Magyarország

Portfolio
A közösségi média egyre nagyobb hatást gyakorol mindennapi életünkre. Az eurostat felmérése szerint tavaly az uniós állampolgárok közel 60 százaléka használta aktívan valamelyik közösségi média platformot. A friss adatokból pedig az is kiderült, hogy hazánk igencsak előkelő helyen helyezkedik el a rangsorban, már ami az aktív felhasználókat illeti.

Kiemelkednek a magyarok

Az eurostat adataiból kiderült, hogy az uniós állampolgárok 59 százaléka aktívan használja az olyan közösségi média platformokat, mint a Facebook, az X (korábban Twitter), az Instagram, a Snapchat, vagy a TikTok.

A rangsor elején a Dánok állnak, 91 százalékos részvételi aránnyal, őket követik a ciprusiak és a magyarok, 83, illetve 81 százalékkal.

Ami a részletesebb részvételi arányokat illeti, itt is a dán régiók vezetik a sort: Midtjylland régió áll az élen 93 százalékkal, míg Hovedstaden 92, Syddanmark 90, Nordjylland és Sjælland pedig egyaránt 89 százalék körüli értékkel büszkélkedhet.

Kedves Olvasónk!

Ez a cikk folytatódik, de csak Portfolio Signature előfizetéssel olvasható tovább. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja egy évre 29 845 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!

Signature előfizetés