Ráadásul nem csak a külső, a belső kommunikáció jelentősége is megnőtt az utóbbi években. Van, hogy 24 órájuk van, hogy egy jogszabályi változásnak megfeleljenek, ez őrületes tempót igényel - tette hozzá.
A tartós árengedmények bemutatása uralja most a kommunikációt, ami egy extra erőforrást igénylő feladat, hiszen a nap végén a fogyasztót nem az érdekli, miért drágább a termék, hanem hogy mennyivel
– mondta el Hevesi Nóra.
Kazatsay Eszter, a PENNY Magyarország kommunikációs vezetője, szerint az Országos Kereskedelmi Szövetség szerepe is felértékelődött a gyorsan változó körülmények miatt.
Ludvig Orsolya Stefanie, Libri-Bookline marketing és kommunikációs igazgatója arra hívta fel a figyelmet, hogy árérzékenyebb a társadalom, ma másként kell megszólítani őket. A könyvpiacon is óriási az árverseny, a könyv egy olyan termék, aminél sok szempontot figyelembe kell venni:
egy könyvnek nem a könyv a konkurenciája, hanem a szabadidőspiac és az ajándékpiac.
Agilis csapat szükséges a változáshoz Popovics Adrienn, a Hell Energy marketing igazgatója szerint, akik képesek gyorsan és hatékonyan reagálni a változásokra. Az érkező jogszabályi változással is komoly feladatuk van.
Árral kommunikálni a barkács szektorban is lehet, de más megközelítést igényel, hiszen ezek tartós, tervezett vásárlások - vélte Sommer Ádám, a Praktiker Kft.marketing és e-commerce igazgatója
Címlapkép forrása: Portfolio