A Cafe Frei termékei már eddig is elérhetők voltak a hazai Aldi-üzletekben, míg a saját márkás kávék Barissimo néven futottak valamennyi egységben globálisan. Ebből a két márkából lett a Barissimo by Cafe Frei, amelynek első két terméke két ízesített kávé.
Maga az együttműködés ötlete 12 hónappal ezelőtt merült fel, a termékfejlesztés pedig a Cafe Frei szécsényi üzemében történt, egy brazil alapkávé kiválasztását követően.
Az új kávék - amelyek mogyoró és szilvás ízben érhetők el - kizárólag a szécsényi gyárban készülnek és országszere minden Aldi-üzletben forgalmazzák majd.
Mindkét őrölt kávé 200 grammos kiszerelésben kapható majd 1099 forintos egységáron.
A Cafe Frei már 17 éve van jelen a magyar piacon. Mára az ország legnagyobb kávéházláncává nőtt, több mint hetven hazai kávézóval, amelyek között vannak saját tulajdonú és franchise-partnerek is. A külföldi terjeszkedés 2013-ban indult, az elmúlt tíz évben Franciaországban, Horvátországban, Romániában, Szlovákiában, Horvátországban, Svájcban, Dubajban és Szaúd-Arábiában nyitott a cég franchise-kávézókat.
Címlapkép forrása: Stiller Ákos/Bloomberg, Getty Images