Előfizetői tartalom

Súlyos vádakat fogalmaztak meg a dohánycégekkel szemben

Portfolio
Az Egészségügyi Világszervezet (WHO) és a STOP nevű felügyeleti szervezet közös jelentése szerint a dohányipari vállalatok továbbra is aktívan célba veszik a fiatalokat, különösen a közösségi médián, a sport- és zenei fesztiválokon keresztül, valamint új, ízesített termékek forgalmazásával.

A WHO főigazgatója, Tedros Adhanom Ghebreyesus kritikusan nyilatkozott az iparág ártalomcsökkentésre vonatkozó állításairól, hangsúlyozva, hogy nem helyénvaló ilyen érveket hangoztatni, amikor a marketingstratégiák gyerekeket céloznak. A jelentés szerint az új nikotintartalmú termékek népszerűségének növekedése aggodalomra ad okot, különösen mivel ezek használata a fiatalok...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja egy évre 29 845 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!

Signature előfizetés