Van egy jó hírem és egy rossz: a kettő egy és ugyanaz. Újra a vasút lett Magyarország közpolitikai kérdéseinek egyik legfontosabb fókuszterülete
– kezdte beszédét Csepreghy Nándor, az Építési és Közlekedési Minisztérium miniszterhelyettese.
Úgy látja, hogy ez egy kétarcú jelenség: egyszerre kihívás és lehetőség. Értékelése szerint több évtizednyi hátrány gyűlt fel a kötöttpályás hálózatban, „nincsen több tartalék”, emiatt pedig a közbeszédben sok bírálatot is megfogalmaztak. De a magyar közlekedéssel kapcsolatos politikai vitát pontatlannak tartja, mivel szerinte nem veszik figyelembe a gyorsforgalmiút hálózatnál végrehajtott beruházásokat, amelyek révén a hazai sztrádahálózat hossza és fejlettsége eléri a nyugati országok szintjét.
Signature Pro-val ezt a cikket is el tudnád olvasni!
Ez a cikk folytatódik, de csak Portfolio Signature előfizetéssel olvasható tovább. A Signature PRO szolgáltatás havi díja 2 990 forint. A hozzáférés egy évre is megvásárolható, amelynek díja 29 845 forint, az éves előfizetés keretében tehát 10 havi díjért cserébe 12 havi szolgáltatást kapnak olvasóink. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!