Előfizetői tartalom

Új átverős gyakorlat terjed a szupermarketekben

Portfolio
Kampány indult az Egyesült Királyságban az úgynevezett "farmmosás" ellen. Ez a "zöldre mosáshoz" hasonló kifejezés arra utal, hogy a nagy áruházláncok hamis farmmárkákat és brit zászlókat használnak termékeiken, azt a benyomást keltve, mintha azok helyi, családi gazdaságokból származnának - írja a Grocery Gazette.

A "Gazdák a farmmosás ellen" elnevezésű kampány, amelyet a Riverford bio zöldségdobozokat gyártó cég indított, jelentős támogatottságra tett szert az Egyesült Királyságban. A kezdeményezés célja, hogy felhívja a figyelmet a szupermarketek félrevezető gyakorlataira, és szigorúbb szabályozást követeljen a kisebb gazdálkodók védelmében. A kampány több mint 11 000 embert...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés