Előfizetői tartalom

Elmondták a brit tudósok, miért nem iszunk több alkoholmentes sört

Portfolio
Az alkoholmentes és alacsony alkoholtartalmú italok egyre népszerűbbek a fogyasztók körében, de a társadalmi nyomás még mindig jelentős tényező az alkoholfogyasztásban. Egy új kutatás szerint bár sokan nyitottak az alkoholmentes alternatívákra, gyakran mégis az alkoholtartalmú italokat választják társaságban - jelentette a Financial Times.

A Heineken és az Oxfordi Egyetem közös kutatása rávilágított, hogy a fogyasztók többsége elfogadhatónak tartja az alkoholmentes vagy alacsony alkoholtartalmú italok fogyasztását szórakozás közben. Az Ipsos által öt országban végzett, közel 12 000 felnőtt megkérdezésén alapuló felmérés szerint a válaszadók 68%-a már kipróbálta ezeket az alternatívákat. A tanulmány...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés