Előfizetői tartalom

Forgalmi dugót okozott a Lidl cseh újítása

Portfolio
A Lidl német szupermarketlánc új üzleti modellel bővítette csehországi hálózatát: megnyitotta első outlet üzletét Prágában. Az új koncepció lényege, hogy nem élelmiszer jellegű termékeket kínál kedvezménnyel. Az üzlet megnyitása óta hatalmas érdeklődés övezi, ami a vállalat várakozásait is felülmúlta - írta meg az ESM kiskereskedelmi szakportál.

A prágai Štěrboholy Retail Parkban található 1700 négyzetméteres üzletben ruházati cikkek, szerszámok, kerti felszerelések és háztartási cikkek kaphatók jelentős árengedménnyel. Az outlet naponta nyitva tart, és rendszeresen frissülő árukészlettel várja a vásárlókat. A Blesk című helyi napilap beszámolója szerint az üzlet megnyitása óta hatalmas tömegek és hosszú...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés

 
Kedves Olvasónk!

A Portfolio híreinek, elemzéseinek többségét előfizetés nélkül olvashatod. Ez azért van így, mert a hirdetések jelentik szerkesztőségünk legfontosabb bevételi forrását. A célunk az, hogy ez hosszú távon is így maradjon.

Kérünk, ne használj adblockert, és olvasd tovább a Portfolio-t!