Előfizetői tartalom

Nagy változás előtt állnak a webáruházak

Portfolio
A hazai e-kereskedelmi szektor jelentős kiaknázatlan potenciállal rendelkezik a retail média területén. A magyar webáruházaknak csupán 13,5%-a kínál ilyen szolgáltatásokat, ami messze elmarad a nemzetközi trendektől - írja közleményében a PwC Magyarország, amely az IAB Hungary szakmai közreműködésével csaknem 800 webáruház körében végzett kutatást a retail média jelenlegi helyzetéről. Ezzel a témával is foglalkozunk majd a Retail Day 2025 konferencián

A retail média egy gyorsan terjedő hirdetési forma, amely lehetővé teszi a kereskedők számára, hogy saját online platformjaikon hirdetési felületeket értékesítsenek. A gazdasági kihívások és a bevételnövelési törekvések miatt egyre több e-kereskedő érdeklődik a retail média iránt. Bár jelenleg a magyar webáruházak 89%-a még a hagyományos trade marketing részeként...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés