Előfizetői tartalom

A Shein elmagyarázta, miért olcsók a termékei

Portfolio
A Shein kínai divatóriás képviselője kijelentette, hogy a vállalat képes megőrizni nyereségességét és hatékonyságát anélkül, hogy kompromisszumokat kötne a munkavállalói gyakorlatok terén - tudósított a Retail Gazette.

Peter Pernot-Day, a Shein észak-amerikai és európai stratégiai és vállalati ügyekért felelős vezetője a múlt heti Retail Technology Show-n elmondta, hogy a márka "mikro-termelést" alkalmaz, amely kis tételekben gyártott ruhadarabokat jelent. "Az egyik gyakori kérdés a Sheinnel kapcsolatban, hogy hogyan tudjuk elérni ezeket az árakat? Hogyan tudunk a vásárlóknak ilyen értéket...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés