Előfizetői tartalom

Hatvan éve nem történt ilyen a Nutellával

Portfolio
Az olasz édességgyártó óriás, a Ferrero nagyszabású kampányba kezd Észak-Amerikában, hogy növelje piaci részesedését. A vállalat az amerikai ízlésekhez igazítja legismertebb termékeit, a Nutellát és a Ferrero Rochert - írja az ESM Kiskereskedelmi portál.

A legnagyobb újdonság a Nutella Peanut, amely a klasszikus mogyorókrém amerikai változata lesz, pörkölt földimogyoróval kiegészítve. Ezzel a Ferrero először változtat a Nutella receptjén több mint hatvan év után. A Ferrero Rocher öt különböző ízben - tej, étcsokoládé, fehér, karamell és válogatott csokoládé - lesz kapható táblás kiszerelésben. Ezen kívül a Ferrero...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés