Előfizetői tartalom

Megedződtek a magyar vállalkozások a permakrízis korában

Ötödik éve tart a bizonytalanság kora. A magyar vállalkozások számára ez komoly tehertétel, azonban úgy tűnik a kihívások nem gyengítik, hanem megedzik őket. Idén másodszor készítettünk nagymintás vállalati felmérést, 2044 cégvezető válaszai szerint a fejlesztések fókuszában a piacépítés, a termékfejlesztés és a minőségi fejlesztés áll. A vállalkozások nézőpontjából nem látszik a gazdaság fejlődésének megrekedése. A piac kemény, de jól működik: a kereslet esésére és a költségek növelésére a cégek piaci pozícióik erősítésével és működésük minőségének javításával reagálnak. A verseny az agilisabb, az egyediség kiépítésére törekvő, a vevői kapcsolatokat erősítő cégeket jutalmazza.

A cikk a szerzők véleményét tükrözi, amely nem feltétlenül esik egybe a Portfolio szerkesztőségének álláspontjával. Amennyiben hozzászólna a témához, küldjön levelet a portfolio@portfolio.hu címre. Az alábbiakban Szepesi Balázs, az MCC Közgazdasági Iskolájának és Vállalkozáskutatási Műhelyének vezetőjének, valamint Zulik Ákos, az MCC vezető oktatójának, a CEE...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Az előfizetés a következőket tartalmazza:

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés