Előfizetői tartalom

Itt vannak Magyarország kedvenc autómárkái

Portfolio
A koronavírus-járvány miatt nehezen indult az év a magyar autópiacon, márciusban viszont végre ismét növekedés volt tapasztalható az új autók értékesítésében. A Carinfo.hu által közzétett adatokból az is kiderült, hogy a Suzuki nem talált legyőzőre múlt hónapban sem, a márka értékesítette a legtöbb személyautót, míg a dobogó második és harmadik helyét a Toyota és a Ford szerezte meg. A kishaszongépjárművek eladásainál is teljesült a papírforma, a Ford magabiztosan utasította maga mögé a mezőnyt.

Erősödéssel folytatódott az év a magyar autópiacon, múlt hónapban 12 434 új autót helyeztek forgalomba, amely 8,3 százalékos növekedést jelentett 2020 márciusához képest. Az év első három hónapját figyelembe véve elmondható, hogy 32 194 új autó került értékesítésre, amely csupán 1,5 százalékos visszaesést jelent 2020 azonos időszakához képest. A múlthavi regisztrációs...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja egy évre 29 845 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!

Signature előfizetés