Előfizetői tartalom

Elszállt a sajtburger ára Magyarországon

Portfolio
A McDonald's 14 év óta először emelte sajtburgerének árát Nagy-Britanniában, mivel a költségnyomás egyre nagyobb, a Telex pedig most arról írt, hogyan emelkedett a sajtburger ára Magyarországon. A portál szerint az elmúlt két év alatt nagyjából 60%-kal lett drágább a McDonald's népszerű terméke hazánkban.    

Az infláció és a sajtburger Nemrég beszámoltunk arról, hogy a McDonald's 14 év óta először emelte sajtburgerének árát Nagy-Britanniában, mivel a költségnyomás egyre nagyobb. A gyorsétteremlánc megerősítette, hogy az ikonikus hamburger egyike azon termékeknek, amelyek árnövekedésnek vannak kitéve a brit étteremhálózatban. EGY SAJTBURGER ÁRA 20 SZÁZALÉKKAL, 99 PENNYRŐL...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés

 
Kedves Olvasónk!

A Portfolio híreinek, elemzéseinek többségét előfizetés nélkül olvashatod. Ez azért van így, mert a hirdetések jelentik szerkesztőségünk legfontosabb bevételi forrását. A célunk az, hogy ez hosszú távon is így maradjon.

Kérünk, ne használj adblockert, és olvasd tovább a Portfolio-t!