Előfizetői tartalom

Elszállt a sajtburger ára Magyarországon

Portfolio
A McDonald's 14 év óta először emelte sajtburgerének árát Nagy-Britanniában, mivel a költségnyomás egyre nagyobb, a Telex pedig most arról írt, hogyan emelkedett a sajtburger ára Magyarországon. A portál szerint az elmúlt két év alatt nagyjából 60%-kal lett drágább a McDonald's népszerű terméke hazánkban.    

Az infláció és a sajtburger Nemrég beszámoltunk arról, hogy a McDonald's 14 év óta először emelte sajtburgerének árát Nagy-Britanniában, mivel a költségnyomás egyre nagyobb. A gyorsétteremlánc megerősítette, hogy az ikonikus hamburger egyike azon termékeknek, amelyek árnövekedésnek vannak kitéve a brit étteremhálózatban. EGY SAJTBURGER ÁRA 20 SZÁZALÉKKAL, 99 PENNYRŐL...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja egy évre 29 845 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!

Signature előfizetés