Előfizetői tartalom

Ezt a segítséget nem fogja megköszönni Moszkva: halálos autók jönnek be a nyugati márkák helyére

Portfolio
Az iráni autógyártás az ország egy kiemelkedően fontos ágazata, azonban ide is begyűrűznek az országot érintő problémák. Bár az ország egyik legnagyobb foglalkoztatója, a külföldi import tilalmára volt eddig szükség, hogy működni tudjon az autóipar. Mostanában azonban két irányból is fontos változások várhatóak: az exportot illetően Oroszország lesz az új piac, az importot illetően pedig dél-koreai autók behozatala és kínai autók helyi gyártása várható - írja a Haaretz.

Haszan Róháni, korábbi iráni elnök 2018-ban megtiltotta a külföldi autók importját, hogy ezáltal megpróbálja kezelni azokat a szankciókat, amelyeket az Egyesült Államok az atomegyezményből való kilépéskor hozott Irán ellen. A mostani iráni kormány augusztusban döntött úgy, hogy visszavonja ezt a korlátozást. Ennek eredményeképpen a tervek szerint ebben a hónapban mintegy...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja egy évre 29 845 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!

Signature előfizetés