Előfizetői tartalom

Erre senki sem számított: nem mindennapi helyen bukkant fel a legendás páncélos

Portfolio
Egészen új megközelítést alkalmazott egy kínai autógyártó, miután egy harckocsi segítségével sajátságos „törésteszten” igyekezett bizonyítani saját gyártmányainak ellenállóképességét – számolt be a vezess.hu.

A kínai, elektromos autókat gyártó Chery legújabb reklámkampányában az Ant névre hallgató, városi törpeautót kívánja népszerűsíteni, egy teljesen új megközelítésben. A gyártó ugyanis úgy döntött, hogy egy igazi Type 59-es harckocsit (a szovjet korszakból származó T-54A harckocsi kínai változata) helyez négy darab elektromos jármű tetejére. A városi törpeautók...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja egy évre 29 845 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!

Signature előfizetés