Előfizetői tartalom

Erre senki sem számított: nem mindennapi helyen bukkant fel a legendás páncélos

Portfolio
Egészen új megközelítést alkalmazott egy kínai autógyártó, miután egy harckocsi segítségével sajátságos „törésteszten” igyekezett bizonyítani saját gyártmányainak ellenállóképességét – számolt be a vezess.hu.

A kínai, elektromos autókat gyártó Chery legújabb reklámkampányában az Ant névre hallgató, városi törpeautót kívánja népszerűsíteni, egy teljesen új megközelítésben. A gyártó ugyanis úgy döntött, hogy egy igazi Type 59-es harckocsit (a szovjet korszakból származó T-54A harckocsi kínai változata) helyez négy darab elektromos jármű tetejére. A városi törpeautók...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Az előfizetés a következőket tartalmazza:

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés

 
Kedves Olvasónk!

A Portfolio híreinek, elemzéseinek többségét előfizetés nélkül olvashatod. Ez azért van így, mert a hirdetések jelentik szerkesztőségünk legfontosabb bevételi forrását. A célunk az, hogy ez hosszú távon is így maradjon.

Kérünk, ne használj adblockert, és olvasd tovább a Portfolio-t!