Előfizetői tartalom

Hol vásárolunk 2007-ben? - A Westend már túl drága...

Portfolio
Egyértelműen az Andrássy út előretörése és felértékelődése jelentette a budapesti kiskereskedelmi ingatlanpiac legfontosabb idei folyamatát. Az Andrássy úton a Louis Vuitton üzlet megjelenése elindított egy folyamatot, melynek következtében egyre több exkluzív prémium márka lép be és fog belépni a magyar piacra. Eközben a budapesti plázák egy része már felújításra, ráncfelvarrásra szorulna, a Westend-Mammut-Árkád trió egyre inkább elhúz a bolytól. Mi történt a budapesti retail piacon 2006-ban és mi várható 2007-ben? Mikor fogunk újra a Váci utcában vásáolni? Évzáró körképünk.

Elöregednek a plázák?. 2006-ban a bevásárlóközpontok piacán leginkább az a kiemelkedő esemény, hogy több olyan nagyszabású projekt megvalósítása elindult végre, melyek már évek óta váratnak magukra, mondta el a Portfolio-nak Pál Erika, a Jones Lang LaSalle retail tanácsadásért felelős vezetője. Ilyen projektnek számít elsősorban a volt lóversenypálya helyén épülő...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja egy évre 29 845 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!

Signature előfizetés