Előfizetői tartalom

Van élet a Westenden túl... - Mi kell egy plázába?

Portfolio
Budapesten egyértelműen kiemelkedik a retail piacon a három legsikeresebb bevásárlóközpont, a Mammut, a Westend és az Árkád. Elhamarkodott lenne azonban leírni a többi plázát, s B-kategóriásnak bélyegezni őket. A legtöbb fővárosi bevásárlóközpontnak van ugyanis létjogosultsága, igaz a többségnél esedékes már a rekonstrukció, bérlói mix felfirssítés vagy akár teljes rebranding akció is.

A retail piacon nem igazán beszélhetünk az irodapiac analógiáján A, B vagy C kategóriákról, mondta el kérdésünkre Pál Erika, a Jones Lang LaSalle retail részlegének vezetője, hiszen míg az irodaházak esetében jól definiálható és mérhető technikai paramtéterek segítségével lehet az egyes kategóriákba besorolni az ingatlanokat, addig a bevásárlóközpontok esetében ez...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Az előfizetés a következőket tartalmazza:

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés

 
Kedves Olvasónk!

A Portfolio híreinek, elemzéseinek többségét előfizetés nélkül olvashatod. Ez azért van így, mert a hirdetések jelentik szerkesztőségünk legfontosabb bevételi forrását. A célunk az, hogy ez hosszú távon is így maradjon.

Kérünk, ne használj adblockert, és olvasd tovább a Portfolio-t!