FONTOS Trump bejelentette: megállapodott egymással India és Pakisztán
 
Előfizetői tartalom

Megjött a válasz, hogy miért nem kellünk a divatmárkáknak

Portfolio
Bár a szakértők szerint luxusmárkákban jól áll a hazai, azon belül is elsősorban a budapesti piac, több ismert nyugati divatcég egyelőre csak a szomszédos országokat tűntette ki jelenlétével. Olyan divatmárkák mint a Body Shop, a Topshop, az Accessorize, a Massimo Dutti, és még sok más legfeljebb csak nézegetik a magyarországi terjeszkedés lehetőségeit. Mindennek oka pedig nem más, mint a hazai piac mérete és az évek óta csökkenő kiskereskedelmi forgalom.

Annak oka, hogy miért nem, vagy miért csak ilyen lassú ütemben szaporodnak a sokak által várva várt nyugati prémium és luxus márkák a hazai piacon, elsősorban a makrogazdasági adatokban, az évek óta tartó kiskereskedelmi forgalom csökkenésben és a magyar piac méretében keresendő, nyilatkozta lapunknak Csörgő Anita a Colliers kiskereskedelmi divíziójának vezetője.Ezekkel...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés