Az online szobaéjszakák aránya 2012-ről 2013-ra is növekedni tudott, ám ez a növekedési ütem lelassult az előző öt évben tapasztaltakhoz képest, miközben az online foglalások minőségében előremozdulás történt - derül ki a BDOnline.hu és a Turizmus.com idei, immár harmadik alkalommal megjelent, az egész hazai piacot átfogó online szállodapiaci felméréséből. A kutatás számos aspektusból mérte fel a budapesti, illetve vidéki online szállodapiacot. A felmérésből többek között az tűnik ki, hogy a szállodák az elmúlt évben fontos lépéseket tettek saját online csatornáik tudatos felépítésére, sikeresen szorítva vissza az online közvetítők (OTA - Online Travel Agent) folyamatos térnyerését és az áron aluli értékesítés folytatódását. A felmérés a legfrissebb trendek bemutatása mellett arra is kitér, hogy a szállodák milyen eszközökkel erősíthetik tovább online jelenlétüket.
Property Warm Up 2026
Kiemelt ingatlanpiaci évindító szakmai, üzleti és networking rendezvény. Pörgessük fel a piacot!
A hazai ingatlanpiac évindító szakmai eseménye! – Ahol a döntéshozók találkoznak.
Szakma, üzlet és networking. – Legyen ott a hazai ingatlanpiac exkluzív évindító rendezvényén!
Információ és jelentkezés
...
A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.
Az előfizetés a következőket tartalmazza:
- Portfolio.hu teljes cikkarchívum
- Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái
Előfizetés