Előfizetői tartalom

Ingyenes vagy kötelező legyen a 4-es metró használata?

Portfolio
Hétfő reggel, Móricz Zsigmond körtér. A munkába siető fővárosiak kénytelenek megkérni utastársaikat, hogy álljanak a tömött mozgólépcsők jobb oldalára a gyorsabb haladás érdekében, annyian próbálnak lejutni a színes lapokkal díszített metróállomásra. Mindez annak ellenére van így, hogy irányonként kettő is működik folyamatosan az Újpalotát Budaörs határával összekötő metróvonalon. - Ez sajnos egyelőre csak fikció, de valahogy így képzeljük Budapest jövőjét. Három hónappal a 4-es metró átadása után annak fejlesztési lehetőségeit vizsgáltuk.

Rengeteget foglalkoztunk az átadás körül az elmúlt évtizedek legnagyobb fővárosi beruházásával, most pedig úgy éreztük, itt az ideje megnézni, hogyan tovább. Március végén átadták a 4-es metrót, ami nem csak azért jelentett hatalmas megnyugvást a városnak, mert lezárult egy minden szempontból megosztó és csillagászati összegeket felemésztő projekt, hanem azért is...

Kedves Olvasónk!

Az Ön által keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

1 543 Ft / hónap

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái