Előfizetői tartalom

A magyar vásárlók még mindig félnek az internettől

Portfolio
A nemzetközi vásárlók 79%-a még mindig boltban vásárol termékeket - derül ki a CBRE legfrissebb kutatásából, amely arra is rávilágít, hogy az üzletek továbbra is kulcsszerepet játszanak a vásárlásaink során. A vásárlók társas tevékenységként tekintenek a vásárlásra, és míg az online vásárlás során különösen fontos a feltérképezés és a kiválasztás folyamata, addig a legtöbb vásárló még mindig szereti látni, érezni és lehetőség szerint azonnal megvenni az árucikket.

Portfolio Property Investment Forum 2025 A hazai ingatlanpiac legnagyobb üzleti és networking találkozója! Idén 21. alkalommal! Információ és jelentkezés Az átfogó tanulmány során a CBRE 32 ezer embert kérdezett meg a világ 32 országából, hogy feltérképezze a fogyasztók vásárlási útjait, illetve az elérhető...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Az előfizetés a következőket tartalmazza:

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés