Előfizetői tartalom

Emiatt fog csúszni a hármas metró felújítása

Portfolio
Nem tartható az M3-as metró 2019-ig tervezett felújítása - írja a Népszabadság. Az építéskor alkalmazott technológia megegyezik az ötvenes-hatvanas években épült téglaházak pincéiben használt megoldásokkal. A szigetelés a metró esetében is bitumenlapokból készült, ami mára biztosan szétrohadt, így ennek cseréje már jóval korábban időszerű lett volna.

A korabeli építési technológiák megfeleltek ugyan a követelményeknek, de az állagmegóvási munkálatok és a vonal karbantartása már évtizedek óta nincs megoldva. Az alkalmi javítgatások csak kis mértékben lassították a leromlást, így ma a teljes vonal kritikus állapotban van. Teljes hibafeltárás azonban most sem készült, ezért a leendő kivitelezőt számos meglepetés érheti...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja egy évre 29 845 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!

Signature előfizetés