Előfizetői tartalom

Föld alatti szakaszai is lehetnek az új reptéri vasútnak

Nettó 331 milliárd forintot tartalmaz az elővárosi vasútvonalak fejlesztésére és vasútállomások korszerűsítésére fordítható Integrált közlekedésfejlesztési operatív program (IKOP) kerete, melyből Magyarország kilenc vasúti projektet valósít meg - írja a Magyar Idők. A fejlesztések között szerepel a Liszt Ferenc repülőtér kötött pályás kapcsolatának kiépítése is, aminek egy része a föld alatt futna.
Magyarország maximum 341 milliárd forintra pályázhat Brüsszelben, aminek a keretét várhatóan fel is használja majd a kilenc vasúti projekt megvalósításához. Az IKOP 2. prioritásának fejlesztései között olyan projektek szerepelnek, mint: Püspökladány-Debrecen-vasútvonal korszerűsítése 121 milliárd forint Szántód-Kőröshegy és Balatonszentgyörgy közötti vonalszakasz...

Tisztelt felhasználónk!

Az Ön által keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Ha rendelkezik érvényes előfizetéssel, kérjük, lépjen be az alábbi űrlapon:

 

Cikkarchívum előfizetés

1 543 Ft / hónap

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái