Előfizetői tartalom

Nagypályás ingatlanosok: magyarok ezrei keresnek itthon milliókat

Portfolio
Magyarországon a kilencvenes évek végén kezdett beépülni a köztudatba a franchise kifejezés, ami az üzletépítés egyik típusaként többféle vállalkozásnál megjelent. Különösen az ingatlanszolgáltatások világában vált népszerűvé, ahol a legnagyobb hazai hálózatok mostanra mind ebben a formában működnek. Az alábbiakban azt nézzük meg, hogy egy franchise milyen előnyt tud kínálni a hagyományos vállalkozásokkal szemben, hogyan tudnak akár évtizedeken át piacvezetők maradni és érdemes-e kezdő vállalkozóként egy franchise-hoz csatlakozni.

A franchise működéseFranchise együttműködés során a franchise-átadó és a franchise-átvevő között megállapodás jön létre, melynek keretében egy ismertebb, értékkel bíró név vagy védjegy és az ahhoz kapcsolódó üzleti tapasztalat és használati jog kerül átadásra, díj fizetése ellenében. A folyamat segíti a kezdő, még ismeretlen vállalkozás piacra lépését azzal...

Kedves Olvasónk!

Az Ön által keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

1 943 Ft / hónap

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái