Előfizetői tartalom

Egyetlen jó ötletük milliókat hoz a lakásfejlesztőknek

Az elmúlt évek ingatlanpiaci fellendülése az ágazati szereplők marketingtevékenységeit is felpörgette: sok esetben a korábbinál nagyobb budget és csapat ennek a bizonyítéka. Közben egyre több eszköz áll rendelkezésre: olyan új technológiák, mint a kiterjesztett valóság, a már szinte alapvető közösségi média és persze a klasszikus PR-megoldások. Mire épül 2017-ben egy jó marketing- és értékesítési stratégia a hazai piacvezetők szerint? Erről volt szó az ingatlanmarketinges kerekasztal-beszélgetésen a Portfolio által szervezett Property Investment Forumon.

A technológiai fejlődés az értékesítés és marketing fő eszközeit és csatornáit is átalakítja, ahogy a legtöbb iparágban, úgy az ingatlanszektorban is. A jelentős ingatlanpiaci bővülés hatására ismét nagyobb hangsúlyt kap a kommunikáció a szektorban. A Property Investment Forumon a magyar ingatlanmarketing-szakértők beszéltek arról, hogy hogyan alakult át az ágazatban...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés