Előfizetői tartalom

Vége a plázák világának? - Így alakulhatnak át a kedvenc bevásárlóközpontjaink

Portfolio
Már régóta állandó téma a retail szakmában, hogy vajon mekkora mértékben és milyen gyorsan kebelezi be az online világ a fizikai boltok, plázák világát, de azzal sokan egyetértenek, hogy a boltok, bevásárlóközpontok, sétálóutcák által nyújtott élményekre, találkozásokra, fizikai tapintásra alkalmas térre a jövőben is lesz igény. A CEE Property Forum 2018 bécsi konferenciáján a kiskereskedelemben és a plázák világában jártas szakértők mondták el a véleményüket.
A jövő vásárlói már nem csupán a hagyományos módon fognak vásárolgatni, hanem úgynevezett "omni-channel retailing" módon, vagyis az összes létező offline és online csatornát felhasználva döntenek, fizetnek, shoppingolnak. Ez maga a technológia vezérelte jövő a kiskereskedelmi szektorban. Riccardo Marini, Founder, Marini Urbanismo, meglátása szerint a jövő városközpontjaiban...

Kedves Olvasónk!

Az Ön által keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

1 543 Ft / hónap

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái