Előfizetői tartalom

A magyar plázák elhallgatott titkai - Trükkök egész sorával keresnek vagyonokat az üzletek

Elemi ösztöneinkre épít a plázák és a bennük lévő üzletek marketingje. Érzelmi és értelmi szempontokat érvényesítenek, legálisan, de nagyon trükkösen. Most induló sorozatunkban azt nézzük meg, hogy miként változnak a vásárlási szokásaink, mik a fő pszichológiai motivációk, és hogyan igazodnak ehhez a magyar bevásárlóközpontok bérlői és üzemeltetői.

1. rész ENNI - ÉS SOKAT VÁSÁROLNI A legfontosabb trükk a gyomorra hat, jót enni ugyanis mindenki szeret, egy jóllakott látogatóból pedig könnyen lesz vásárló. Akkora az igény az éhes magyar és külföldi látogatók kiszolgálására, hogy a budapesti Árkád első szintjén, tehát jó távol a földszinti food court-tól, prémium étterem-csoportot (összesen hét éttermet) alakítanak...

Kedves Olvasónk!

Az Ön által keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

1 854 Ft / hónap

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái