Irodisták ezrei ugorhatnak egymásnak a következő napokban
Ingatlan

Irodisták ezrei ugorhatnak egymásnak a következő napokban

Portfolio
A nyári hőség beköszöntével beindulnak a különböző hűtési rendszerek az irodaházakban, ami eredetileg a folyamatos és hatékony munkavégzést és kellemes közérzetet szolgálja, másrészt viszont elindíthat egy "légkondi háborút" is az egy helyiségben dolgozók között. Bizonyára mindenki találkozott már azzal a helyzettel, amikor a kollégák más hőérzete miatt, kisebb nagyobb összeszólalkozást eredményezett, hogy hány fokra és milyen intenzitásra legyen állítva a légkondi. Az irodai közérzet kapcsán az Offisevennel közösen készítettünk egy kérdőívet, ami arra kérdez rá, hogy kinek mi a legfontosabb eszköz, vagy szolgáltatás a munkahelyén, vagy mi lenne az, ami nincs, de jelentősen javítana a közérzetén a mindennapi munkavégzés során. Töltsd ki te is a kérdőívet!
Ahogy kúszik fel a kinti hőmérséklet, úgy igényeljük egyre jobban az irodai munkakörnyezetben a megfelelő, 30-33 foknál jóval hidegebb hőmérsékletet. A legújabb fejlesztéseknek köszönhetően, már nem csak egy hőfokra állíthatóak be az irodába beszerelt hűtési rendszerek, a modern irodaházakban akár zónánkénti hő- és fénybeállítások, automatizált friss levegőt befúvó rendszerek is javítják a dolgozók közérzetét.

A hőmérséklet és a levegő minősége mellett persze számos technológiai fejlesztés garantálhatja, hogy kényelmesebb és egészségesebb munkakörnyezetben dolgozzanak a munkavállalók, amiből a cég a hatékonyságnövekedés és a kisebb fluktuáció útján profitálhat. Úgy tűnik megváltozott az, ahogyan a munkahelyünkre gondolunk, amit akár a generációváltás okozott, akár nem, az biztos, hogy a wellbeing előtérbe kerülését eredményezte.

A kérdőív ide kattintva érhető el.



Irodisták ezrei ugorhatnak egymásnak a következő napokban

De mi is az a wellbeing?

Az egyik legújabb irodaminősítési rendszer, amely a WELL nevet kapta, a korábbiakkal ellentétben nemcsak az épületeknek a környezetre gyakorolt hatására koncentrál, hanem az épületek emberekre gyakorolt hatását veszi górcső alá. Sokan szkeptikusak a WELL-lel kapcsolatban, és csak újabb divatnak tartják, mint a zöldminősítéseket annak idején, be kell azonban látni, hogy a minősítések mégis olyan elterjedtté váltak, hogy ma már nem épül irodaház Magyarországon anélkül, hogy valamilyen minősítést ne szerezne. A wellbeing azt is jelenti, hogy a munkavállalók tudatosan törekednek az irodában is a jóllét vagy boldogság elérésére, ebből következőleg sokkal közvetlenebb hatással lehet egy WELL minősítés megszerzése egy adott cég munkaerőpiacon elért eredményeire.


Irodisták ezrei ugorhatnak egymásnak a következő napokban
További információkért kattints ide!
A kérdőív pont azokra az irodában megtalálható, vagy éppen hiányzó eszközökre, szolgáltatásokra koncentrál, amitől jobban érezhetik magukat a munkahelyükön a dolgozók. A wellbeing témakört a Portfolio is fontosnak tartja, a tavaly őszi Property Investment Forumon is foglalkoztunk a témával, Végvári Zsuzsi, az Offiseven vezetője akkor egy korábbi, fiatalok körében végzett felmérésé eredményeiről számolt be. "Bármennyire hisszük is, a legfiatalabb generáció igényei nincsenek elrugaszkodva a földtől, legalábbis ez derül ki egy kérdőíves felmérés eredményeiből, 300 fiatalt kérdeztünk meg, számukra sorrendben ezek a legfontosabbak egy munkahelyen: fizetés, szakmai előrelépési lehetőségek, a munkaeszközök minősége és a home office."


Végvári Zsuzsi

munkakörnyezet tanácsadó, CEO

Offiseven

Közgazdászként végeztem, majd később okleves enteriőr tervezői képesítést szereztem. Korábban sok éven át dolgoztam munkavállalóként menedzserek mellett, vezetőkkel működtem együtt, tanácsadóként támogattam... Tovább »

A mostani felmérés eredményeiről hamarosan beszámolunk, addig is, töltsd ki te is a felmérést, hogy kiderüljön, fényérzékelő árnyékolórendszerre, vagy inkább okos kávégépre kellene beruháznia a cégnek, aminél dogozol. Kattints ide a kérdőív kitöltéséhez.


Irodisták ezrei ugorhatnak egymásnak a következő napokban



Portfolio Ingatlan Adatbázis


BudaPart Gate

BudaPart Gate

1117 Budapest, Dombóvári út 27
Kiadó terület: 11011m2
Átadás:
2019
Bérleti díj: 14.5 - 17.5 EUR
Ajánlatot kérek
wall street_shutterstock
wall street_getty
walmart_getty
facebook_getty
Sundar Pichai, CEO of Google, getty
Népszerű
Tematikus PR cikk
Friss hírek TÖBB FRISS HÍR
Tőzsdetanfolyam
Légy tudatos a pénzügyeidben, vedd a saját kezedbe az irányítást.
Egészségügy másképpen
Amerikai, nyugat-európai kórházi ellátás, havi 7875 Ft-tól.
Portfolio hírlevél
Ne maradjon le a friss hírekről!
Iratkozzon fel megújult, mobilbarát
hírleveleinkre és járjon mindenki előtt.

Kiadó raktárak és logisztikai központok

A legmodernebb ipari és logisztikai központok kínálata egy helyen

Infostart.hu

Pénzügyi modellező

Pénzügyi modellező

Szerkesztő-újságíró

Szerkesztő-újságíró
2019. szeptember 25.
Követeléskezelési trendek 2019
2019. október 1.
Öngondoskodás 2019
2019. október 16.
Budapest Economic Forum 2019
2019. október 17.
Portfolio-MAGE Ipar 4.0 konferencia 2019
shutterstock_1398060869