Előfizetői tartalom

A magyar plázák elhallgatott titkai - Kellenének a halottak, de erre kicsi az esély

Magyarországon telítődni látszik a bevásárlóközpontok piaca, bár az érdekelt fejlesztők nyilván nem ezt mondják. Sorozatunk első részében az étkeztetési forradalomról írtunk, a másodikban a vásárlások pszichológiai motivációit mutattuk be, a harmadikban pedig a bérlők mozgásterét elemeztük. Nagy kérdés, hogy mit lépnek a vásárlási szokások változásaira az üzemeltetők/bérbeadók. Sorozatunk utolsó részében ezt nézzük meg kritikus szemmel.

4. NEM TÖLTENEK, CSAK LŐNEK AZ ÜZEMELTETŐK Abban nincs vita, hogy telítődő, gyorsan változó piacról van szó, ahol állandó megújulási kényszer van bérlői és üzemeltetői/bérbeadói oldalon is. A top budapesti plázák (Westend, Árkád, Mammut, Allee, Arena Mall, MOM Park) általában jól vizsgáznak ezen a téren. Több szakértő is egészségesnek tartja ugyanakkor, ha a másod...

Kedves Olvasónk!

Az Ön által keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

1 543 Ft / hónap

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái