Előfizetői tartalom

Így változtatja meg az idő a vásárlási szokásainkat

A legtöbb amerikai felnőtt szívesebben vásárol kisebb értékű dolgokat az Amazonról, minthogy ezeket személyesen egy áruházban vegye meg - derül ki a Statista cikkéből. Különösen igaz ez a fiatalabb generációra, akik között egyre erőteljesebb az online vásárlás aránya. Ezzel a tendenciával változásokkal teli, izgalmas évek elé néz a retail szektor.
A kisebb értékben megvásárolt tárgyak esetében egyértelműen látszik az online e-ker térnyerése, egy, az Egyesült Államokban végzett kutatás alapján a 18 és 34 év közöttiek 29 százaléka több mint valószínű, hogy online, az Amazonon rendeli meg az 5 dollár, vagyis a körülbelül 1500 forintnál alacsonyabb értékű apróságokat, ahelyett, hogy elmenjen és az áruházban...

Tisztelt felhasználónk!

Az Ön által keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Ha rendelkezik érvényes előfizetéssel, kérjük, lépjen be az alábbi űrlapon:

 

Cikkarchívum előfizetés

1 543 Ft / hónap

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái