Előfizetői tartalom

A legtöbb magyar cégvezető még mindig nem hiszi, hogy égető kérdés lenne a fenntarthatóság az üzleti életben

Portfolio
Miközben az emberek 65 százaléka számít arra, hogy a világjárványt követően egyre fontosabbá válnak a környezeti és társadalmi szempontok, az Y, illetve a Z generáció tagjai esetében jóval magasabb, 71, illetve 76 százalék a bizakodók aránya – állapítja meg az Epson globális felmérése. Ez a zöld törekvések erősödését vetíti előre azzal párhuzamosan, ahogyan a munkaerőpiacon egyre magasabb lesz a legfiatalabb korcsoportokból érkező munkavállalók részaránya. Ugyanebbe az irányba hat, hogy a kutatásba bevont nyugat-európai cégvezetők már jelenleg is a legfontosabb üzleti prioritások közé sorolják a fenntarthatósággal összefüggő kihívások megfelelő kezelését.

Az Epson a világ 26 országában elvégzett, több mint négyezer munkavállalóra és üzleti döntéshozóra kiterjedő felmérése alapján a válaszadók háromnegyede szerint világjárványt követően az eddigieknél is jobban oda kellene figyelni a fenntarthatósági kérdésekre, a társadalmi és környezeti szempontokat csak a kontinens nyugati felén, többek közt Franciaországban, Hollandiában...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja egy évre 29 845 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!

Signature előfizetés