Előfizetői tartalom

Ez nem csak egy vasúti alagút - Egész Budapest átalakul a belvárostól kezdve egészen Újbudáig

Portfolio
Évszázadot meghatározó átalakításokat terveznek a Duna alatti vasúti alagút megépítésével párhuzamosan, a budapesti pályaudvaroknál. A Déli eltűnne, a Nyugati pályaudvar és környéke nemcsak átrendeződne, de a fejlesztést követően egyértelműen ez válna Budapest főpályaudvarává. Milyen megállókat alakítanának még ki? Milyen formában, és hogyan zajlana az alagút építése? - Ezekről a kérdesekről is szó volt a Budapest Fejlesztési Központ és a Portfolio október 6-i "Vasút a Duna alatt" konferenciáján.

Közelítsük meg műszakilag - A Duna alagút infrastruktúrája Schulek János, a FŐMTERV Zrt. műszaki igazgatója előadásában elmondta, hogy a hármas metró felett, a Széll Kálmán tér, majd jóval a Duna alatt kell, hogy fusson a új alagút. Figyelni kell a fürdőket kiszolgáló feltörő forrásokra is. A vasúti pálya kialakítása során ügyelni kell arra, hogy a rezgések ne...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja egy évre 29 845 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!

Signature előfizetés