Előfizetői tartalom

Vitézy Dávid: ezért nincs értelme a kilométeralapú számításnak a Déli Körvasút költségvetésénél

Portfolio
Sokak szerint rendkívül túlárazottnak számít a Kelenföld és Ferencváros pályaudvar közötti vasúti vágányok bővítésére irányuló projekt, melyet végül a V-Híd Építő Zrt. 338 milliárd forintból valósíthat meg. A Déli Körvasút fejlesztés során a meglévő két vágány mellé harmadik, egyes szakaszokon negyedik vágány épül, valamint két új megállót is kialakítanak. A témában parázs vita alakult ki a közösségi oldalakon is, a megszólalók szerint kilométeralapon ez nem kerülhetne 30-50 milliárd forintnál többe. Hogy ez valóban így van-e, arról Vitézy Dávid, a BFK vezérigazgatója is közösségi oldalán mondott véleményt.

Többen is erősen túlzónak gondolják a Déli Körvasút Kelenföld és Ferencváros pályaudvar között megvalósuló bővítésének 338 milliárd forintos költségét, a megszólalók szerint ennél jelentősen kevesebb, 30-50 milliárd forint között lenne a reális összeg. A téma kapcsán most Vitézy Dávid, a BFK vezérigazgatója is megszólalt, részletesen kifejtve, hogy miért nem...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja egy évre 29 845 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!

Signature előfizetés