Előfizetői tartalom

Vitézy Dávid: ezért nincs értelme a kilométeralapú számításnak a Déli Körvasút költségvetésénél

Portfolio
Sokak szerint rendkívül túlárazottnak számít a Kelenföld és Ferencváros pályaudvar közötti vasúti vágányok bővítésére irányuló projekt, melyet végül a V-Híd Építő Zrt. 338 milliárd forintból valósíthat meg. A Déli Körvasút fejlesztés során a meglévő két vágány mellé harmadik, egyes szakaszokon negyedik vágány épül, valamint két új megállót is kialakítanak. A témában parázs vita alakult ki a közösségi oldalakon is, a megszólalók szerint kilométeralapon ez nem kerülhetne 30-50 milliárd forintnál többe. Hogy ez valóban így van-e, arról Vitézy Dávid, a BFK vezérigazgatója is közösségi oldalán mondott véleményt.

Többen is erősen túlzónak gondolják a Déli Körvasút Kelenföld és Ferencváros pályaudvar között megvalósuló bővítésének 338 milliárd forintos költségét, a megszólalók szerint ennél jelentősen kevesebb, 30-50 milliárd forint között lenne a reális összeg. A téma kapcsán most Vitézy Dávid, a BFK vezérigazgatója is megszólalt, részletesen kifejtve, hogy miért nem...

Kedves Olvasónk!

Az Ön által keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

1 943 Ft / hónap

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái