Előfizetői tartalom

Kiakadtak a budapesti alsó rakpart autók előli lezárásán, új megoldást javasolnak

MTI
Budapesten a belvárosi Duna alsó rakparti közutak teljes vagy részleges gépjármű-mentesítésére vonatkozó felvetés irracionális - véli a Magyar Település- és Területfejlesztők Szövetsége közleményében. Szerintük egyszerűen azért nem alkalmazható, mert közlekedési káoszt teremt, lassítja a forgalmat a fővárosnak a rakparttal párhuzamos útjain, és emiatt ott növekedni fog a gépjárművek okozta káros anyag kibocsátás.

Legalább tíz évig a budapesti közösségi közlekedés, ideértve az autómegosztó szolgáltatást is, nem tudja kiváltani a rakparti gépkocsi forgalmat. A dugópénz önkormányzati többletforrás keletkeztetésére alkalmas, a forgalomcsillapításra azonban strukturális megoldások kellenek. A Magyar Település- és Területfejlesztők Szövetsége "élhető Duna partokat" szeretne. Így...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja egy évre 29 845 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!

Signature előfizetés