Előfizetői tartalom

Új igazgatókkal bővítette csapatát a GTC Magyarország

Portfolio
Az átalakuló piaci igényekre reagálva új szakmai vezetőkkel erősíti csapatát a GTC Magyarország. Július 1-jétől Magó Edina tölti be a vállalat marketingigazgatói pozícióját, Ispánki Nikoletta pedig kereskedelmi igazgatóként csatlakozik a vállalathoz. Az új vezetők kinevezése része annak a szervezeti és üzleti átalakulásnak, amelyek fókuszában a GTC fejlődő piacainak megerősítése áll.

Magó Edina 2022. július 1-jén marketing igazgatóként csatlakozik a GTC csapatához. Új pozíciójában elsődlegesen a vállalat régiós marketing-, közösségimédia-, PR- és márkaépítési stratégiáját koordinálja és irányítja. Az új vezető fogja majd össze a GTC régiós piacain működő marketingcsapatokat, valamint a GTC márkaarculatának építéséhez kapcsolódó folyamatokat...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja egy évre 29 845 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!

Signature előfizetés