Előfizetői tartalom

Államosíthatják a BKV-t?

Portfolio
A személyszállítási törvény is új passzusokkal bővült, a 2023-as költségvetési törvényhez benyújtott kormánypárti módosító javaslatcsomagban olyan rendelkezéseket rejtették el, ami lehetővé teszi, hogy a fővárosi közösségi közlekedést is államosítsák. Pontosabban egy úgynevezett végső menedékes szolgáltató veheti át a járműveket és az infrastruktúrát, amennyiben a helyi közösségi közlekedési közszolgáltatás ellehetetlenül forráshiány miatt - írja a Népszava.

Komoly átalakulások zajlanak közlekedési és fejlesztési kérdésekben a kormányban: még májusban számoltunk be róla, hogy megszűnt a Budapesti Fejlesztési Központ, és a Technológiai és Ipari Minisztérium alatt megalakult a Nemzeti Közlekedési Központ Nonprofit Zrt. (NKK). Az NKK tehát országos közösségi közlekedési integrációs szervként foglalkozik feladataival, amelyeket...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja egy évre 29 845 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!

Signature előfizetés