A 2022-es év elején a szállodapiac éppen fellélegzett a pandémia végétől, amikor nyakába kapta az újabb ütéseket: infláció, recesszió, orosz-ukrán háború és annak hatásai, gázár-növekedés, ellátási láncok zavara, kamatkörnyezet változás, energiaárak elszállása, illetve ezek kombinációi.
Vannak azonban jó hírek is a szállodaiparban, Hegedűs Attila, a Prophex Europe Consulting partnere és managing directora az átlagárak növekedéséről, az utazási kedv stabilitásáról számolt be: "Szinte békebeli mosollyal ülnek a turisták a teraszokon, a szállodaláncok továbbra is ontják a brandeket és nyomják a fejlesztési gázt, mondván, hogy egyszer úgyis vége a rossznak, és újra felfele ívelünk. A turizmus, mint a béke és az optimizmus szektora készül a szebb jövőre,
de akik most a pályán vannak őket a rezsidémon sokkal inkább fojtogatja – a közműköltség egyaránt érint régi és új házat, mindenkinek húsba vág, kinek-kinek a saját hoteljének műszaki állapotától függően.
Signature Pro-val ezt a cikket is el tudnád olvasni!
Ez a cikk folytatódik, de csak Portfolio Signature előfizetéssel olvasható tovább. A Signature PRO szolgáltatás havi díja 2 990 forint. A hozzáférés egy évre is megvásárolható, amelynek díja 29 845 forint, az éves előfizetés keretében tehát 10 havi díjért cserébe 12 havi szolgáltatást kapnak olvasóink. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva! További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!