A 2022-es év elején a szállodapiac éppen fellélegzett a pandémia végétől, amikor nyakába kapta az újabb ütéseket: infláció, recesszió, orosz-ukrán háború és annak hatásai, gázár-növekedés, ellátási láncok zavara, kamatkörnyezet változás, energiaárak elszállása, illetve ezek kombinációi.
Vannak azonban jó hírek is a szállodaiparban, Hegedűs Attila, a Prophex Europe Consulting partnere és managing directora az átlagárak növekedéséről, az utazási kedv stabilitásáról számolt be: "Szinte békebeli mosollyal ülnek a turisták a teraszokon, a szállodaláncok továbbra is ontják a brandeket és nyomják a fejlesztési gázt, mondván, hogy egyszer úgyis vége a rossznak, és újra felfele ívelünk. A turizmus, mint a béke és az optimizmus szektora készül a szebb jövőre,
de akik most a pályán vannak őket a rezsidémon sokkal inkább fojtogatja – a közműköltség egyaránt érint régi és új házat, mindenkinek húsba vág, kinek-kinek a saját hoteljének műszaki állapotától függően.
Signature Pro-val ezt a cikket is el tudnád olvasni!
Ez a cikk folytatódik, de csak Portfolio Signature előfizetéssel olvasható tovább. A Signature PRO szolgáltatás havi díja jelenleg 2490 forint, ami augusztus 13-tól 2990 forintra emelkedik. A hozzáférés egy évre is megvásárolható, amelynek díja 29845 forint, így tehát még jobban megéri éves előfizetésre váltani. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!