A belvárosi ingatlant 2012-ben vásárolta meg a Khalaf Al-Habtoor szaúdi származású dubaji üzletember nevéhez köthető cégcsoport azzal a céllal, hogy az akkor még Le Méridien néven működő szállodamárkát egy luxusmárkára cserélje. A The Ritz-Carlton az amerikai Marriott Group tagjaként 2016-ban jelent meg Budapesten, megnyitásakor ez volt a szállodalánc első kelet-közép-európai egysége.
A luxusszálloda azonban a jövőben a tulajdonos saját brandje alatt, Al Habtoor Palace Budapest néven működhet tovább.
Ahogy egy korábbi cikkünkben írtuk, az ingatlanpiac egyik legizgalmasabb lába ma a hotelpiac, melynek fejlődését a turizmus látványos fejlődése támogatja. Ma már a vendégek száma és az általuk eltöltött vendégéjszakák száma is a Covid előtti szinten van. A küldőországokon belül pedig erősödnek az ázsiai országok.
A címlapkép illusztráció. Címlapkép forrása: Getty Images